Մայիսի 27

Մայիսի 25

Տարեվերջյան ամփոփում

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:

Իմ սիրելի վայրը ագարակն է չնայած, որ էլ չեմ գնում ագարակ։

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:

Գագիկ մանուկյանը ,Մարկ խաչատրյանը,

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։

Սովորող սովորեցնող։

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։

Բարոն Մյունհաուզենի արկածները,Շառլ Պերո Հեքիաթներ,Ալիսը հրաշքների աշխարհում և էլի մի քանի գիրք։

 

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Ես իմ անուշ Հայաստանին։

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։

Մաթեմաթիկան, քանի որ իմ ընտրած մասնագիտությունը ծրագրավորումն է որը կապ ունի մաթեմաթիկայի հետ և նաև ես շատ եմ սիրում մաթեմաթիկան։

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։

Անգլերենին

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:

Ես անհաջող մեկ կամ երկու նյութ ունեմ

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։

Ես մասսնակցել եմ շատ ճամփորդությունների որոնցից ամենահետաքրքիրը իմ կարծիքով դեպի Մատենադարան  ճամփորդությունն է։

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։

Իմ ամենասիրած օրը դա այն օրն էր, որ շախմատի մրցում եղավ դպրոցում և ես գրավեցի առաջին տեղ։

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։

ես չսիրած օր չեմ ունեցել։

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

ճամփորդություն դեպի մատենադարան, Քանի որ շատ բաներ իմացանք։։Հղումը չեմ կարողանում կցել։

 

 

Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Անեհետաքրքիր նյութեր կան մի քանի առաջադրանք։

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Լավ Ռուսերեն կսովորեմ

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:

Գիտելիք ստանալու համար։

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Եղել է, որ նեղացած լինես դասարանցիներից,ինչու՞


Posted 27 Մայիսի, 2022 by blogpoghosyandavitmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*